🔥 Zvyšte své tržby v podniku se slevou 50 % na 3 měsíce - právě teď BLACK FRIDAY akce 🔥
🔥 Zvyšte své zisky v podniku se slevou 50 % na 3 měsíce - právě teď BLACK FRIDAY akce 🔥
Dishboard automaticky zpracuje vaše náklady, tržby a data z pokladny a ukáže vám zisk, cashflow i varování - na jednom místě.
30 min konzultace zdarma
Zjistíte, jak ovlivnit svůj zisk
Bezpečné ukládání dat
Mějte konečně jasno ve financích své restaurace
Free 30 minute consultation
You will find out how to improve your profitability
The Restaurant Management Software for Your Hospitality Business
Důvěřuje více než 600 restaurací v ČR & SK

Co o nás říkají naši zákazníci

Daniel Korcsmáros
"..dishboard využívame v restauraci a automatizované nahrávání faktur a sledování splatnosti je to, co nám umožňuje se věnovat našim hostům, místo sezení v kanceláři.."
Generální manažer
Automat Matuška
Petr Sedláček
"..díky Dishboardu dokážu chirurgicky přesně rozklíčovat seznam nákladů mezi dvěma podniky pod jednou firmou a zároveň mám přehled, kde mohu osekat náklady a ušetřit desetitisíce korun měsíčně. Další výhodou je, že nemusím hlídat splatnosti faktur a také mám větší a lepší konektivitu s účetním oddělením. A vše je vidět v krásném přehledu.."
Majitel
Chutnej a Krafin bistro
Michal Kapolka
Spolumajitel
Los Capolitos
"..dishboard je pro nás v Los Capolitos nepostradatelný nástroj, který reflektuje naše potřeby a vyvíjí se v čase spolu s námi k automatizaci administrativních procesů. Máme tak detailní přehled o nákladech nebo srovnání mezi našimi pobočkami, ale hlavně nás také zbavuje otravného papírování a eliminuje případné chyby, které vznikají při ručním zadávání nákupních dokladů.."

Proč Dishboard

až 80+
+8
No stress
%
Automatizace účetních dat - už žádné ruční přepisování
Kontrola marže & ziskovosti - okamžitý přehled výkonnosti
Jasný přehled výdajů - podle kategorií a časových období
Snížení chybovosti a stresu - systém hlásí odchylky a problémy
Automatizace účetních dat
Šetří čas majitele.
Finance pod kontrolou.
Rychlý přehled a automatizace.
hod./týdně
Planované výdaje na každý den.
již v prvních týdnech používání
Jak to funguje
Propojte
své systémy
Pokladna, účetnictví, bankovní účty, faktury
Automatické zpracování dat
Dishboard vše sjednotí a vyčistí.
Sledujte výsledky v reálném čase
Zisk, náklady, cashflow, upozornění.
Získejte denní přehledy v mobilu
Váš podnik pod kontrolou kdekoliv.
Co tím získáte?

Napsali o nás:

„..hlavním důvodem je chybějící kontrola o finančním stavu firmy a špatné plánování cash flow. Polovina majitelů restaurací netuší, kolik je jejich zisk či celkové náklady na suroviny a personál..“
„..našim ultimátním cílem je plná automatizace finanční správy gastro podniku, ale i usnadnění přístupu restauratérům ke krátkodobému financování či automatizace plateb jejich dodavatelům..“
63 %
restaurací se zavírá v prvních 3 letech, protože nemají pod kontrolou své finance.

Co přináší Dishboard

až 80+
+8
No stress
%
Zbytečných nákladů odhalíte
Šetří čas majitele.
Finance pod kontrolou.
Rychlý přehled a automatizace.
hod./týdně
Planované výdaje na každý den.
již v prvních týdnech používání
Budete mít přehled o budoucích výdajích a zároveň získáte okamžitou kontrolu nad fakturami před, či po splatnosti vůči všem svým dodavatelům.
Nahrávejte faktury (.pdf, foto, či jiné formáty) skenujte mobilem a nebo je přeposílejte přes unikátní email do Dishboardu. Rozpoznáme automaticky částku, dodavatele, termíny splatnosti a ostatní důležité údaje. Zvládneme přečíst i účtenku.

Plánování výdajů

Žádné ruční zadávání faktur

Z vytěžených údajů a díky integracím s pokladními systémy automaticky generujeme manažerskou výsledovku, tak abyste vždy mohli sledovat do detailu svoji ziskovost a zjistit, kde jste utratili příliš.

Sledování ziskovosti

S naší mobilní aplikací budete mít přehled o důležitých upozorněních a číslech o vašem podniku vždy a všude. A s ní i AI skener pro rychlé nahrávání dokladů a účtenek.

Vše ve vaší kapse

Dishboard — žhavá receptura pro vaše úspěšné gastro podnikání

Restaurace
Kávarny
Bary
Cateringy
Hotely

Sledujte své finance efektivně

Kompletní řešení od 47,- Kč / den na správu financí.
🍪 Používáme tzv. sušenky, aby náš web fungoval správně a abychom ho mohli nadále vylepšovat pomocí dat a marketingu.
Nastavení sušenky
Sušenky nezbytné pro správné fungování webu jsou vždy povoleny.
Ostatní sušenky lze nastavit.

Nezbytné sušenky
Tyto sušenky umožňují základní funkce webu. Můžete je zakázat změnou nastavení prohlížeče, ale náš web nemusí bez těchto sušenek fungovat správně.
Analytické sušenky
Disabled
Tyto sušenky nám pomáhají zlepšovat náš web shromažďováním informací o tom, jak jej používáte.
Marketingové sušenky
Disabled
Tyto sušenky se používají k poskytování cílené a přizpůsobené reklamy sledováním vašeho chování na našem webu i na internetu.
Funkční sušenky
Disabled
Tyto sušenky nám umožňují zpřístupnit některé další funkce webu, například zapamatovat si, jaký jazyk a nabídku preferujete, automaticky vyplňovat formuláře a poskytovat další personalizované funkce dostupné pro vás.